niedziela, 4 czerwca 2017

OLD TOWN


Kolejna odsłona Weroniki , tym razem bez konia (link ) i nie w studiu (link) . Dzisiaj bardziej street owo.  





Sesję wykonałyśmy w bardziej street owym stylu, miejsce które znalazłam było wręcz idealne pod tym względem! Zarówno ja i jak i Weronika miałyśmy wizję tego typu zdjęć, więc rozumiałyśmy się doskonale.  


Od zawsze uważam że fajnie mieć parę stylizacji w zanadrzu na sesji. Moja modelka najwyraźniej też tak uważa bo co sesję ma całą torbę ubrań! 

Mam nadzieję że będe jeszcze współpracować z Weroniką bo efekty bardzo mi się podobają . Biorąc pod uwagę miły dla wszystkich fakt że niedługo zaczynają się wakacje, a co za tym idzie będzie dużo więcej wolnego chce  w 100% poświęcić się planowaniu i wykonywaniu sesji. Więc szykujcie się na więcej!
Mod. Weronika Mastalerz
Fot. Magdalena Krawczyk











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz