środa, 28 czerwca 2017

ProjectShot ; SUNRISE COMING













Oto nowa seria na blogu czyli ProjectShot . Będą to posty z paru sesji , które w pewien sposób będą
się łączyły tworząc całość .




W tym Projectshot cie  podkreśliłam rolę światła i to  jak może zmieniać tło, które może wydawać się szare i nudne. Miejsca są surowe, codzienne i ponure. Chciałam aby stylizacja, modelka i światło wyróżniało się na zdjęciach .


Mam nadzieję że wam tak samo jak mi, spodoba się taka forma sesji. Lubię łączyć pewne różne wątki i ukazywać je na zdjęciach, tak jak to robię w tej serii. Dużo ciężej jest wpaść na pomysł przy takiej formie sesji, ponieważ muszę dobrać modelkę, miejsca i stylizacje ( w tym przypadku Ania zajęła się stylizacja bo jak żadna modelka zawsze wie o jaki styl mi chodzi ) w taki sposób aby tworzyły spójną całość.
Zapraszam was do obejrzenia wszystkich zdjęć z tej sesji oraz śledzenia mnie na facebooku oraz instagramie . 
Mod. Anna Łysik
Fot. Magdalena Krawczyk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz