poniedziałek, 3 października 2016

AUTUMN START


Czas na pierwszy post jesienny . Zaczyna się okres kolorowych zdjęć ! Pomimo często nie sprzyjającej pogody , bardzo lubię zdjęcia jesienne , są bardzo klimatyczne . W tym poście znajdują się ujęcia z zeszłego roku , ale mam nadzieje że tej jesieni będę miała więcej takich sesji !





Jest tyle sposobów na ukazanie pięknej , kolorowej , polskiej jesieni , w tym roku będę chciała pokazać jej piękno . Będę publikowała wiele starszych sesji , ale będą wiązały się z tą tematyką . Mam już parę pomysłów , teraz tylko realizacja , mam nadzieje , że wszystko przebiegnie po mojej myśli. 





Pomysły pomysłami , ale brakuje mi trochę nowych twarzy .Zapraszam więc wszystkie chętne osoby na sesje , do kontaktu ze mną . 



Mod. Aleksandra Lang
Fot. Magdalena Krawczyk



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz