czwartek, 22 września 2016

STREET LOOK

Ostatnie letnie ujęcia tego roku . Letnie i ciepłe już za nami , ale ostatnia sesja musi być ! Ujęcia zupełnie inne od tych , które pojawiły się ostatnio na blogu . Z łąk i lasów , wyszłam w miasto . Lubie zmieniać klimaty na zdjęciach , szybko mi się nudzą te same miejsca ...


























 Pomysł na sesje wymyśliłam z Ania po zrobieniu zdjęć które możecie zobaczyć w poprzednim poście( link ) . Czekałam na nie z niecierpliwością , bo ostatnio cały czas miałam sesje związane z natura , które robiły się dosyć monotonne . Nie twierdze , że ich nie lubię , ale co za dużo to nie zdrowo .

Lubię próbować ciągle czegoś innego , wiem wtedy że dokonuje postępu . Każda sesja , każde zdjęcie sprawia że wzbogacam się o nowe doświadczenie , idę ciągle do przodu .

W najbliższym czasie na blogu będą pojawiał się zdjęcia ze starszych sesji , które cząstkowo były pokazywane na facebook u ( link ) . Chce często publikować posty , a wiele sesji są warte pokazania.

Zapraszam was do komentowania i obejrzenia zdjęć .
Mod. Anna Łysik
Fot. Magdalena Krawczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz