poniedziałek, 5 września 2016

SISTERS

Taniec , pasja ,tajemnica - cała sesja w kilku słowach. Już dawno miałam pomysł na te zdjęcia . Las , taniec , dwie dziewczyny . Anastazja i Martyna były do tego idealne !




Wakacje szybko minęły , ale jestem z nich bardzo zadowolona . Zrealizowałam wiele pomysłów na sesje. Teraz nadchodzi szkoła i nauka . Postaram się mieć czas na sesje , nawet mam już zaplanowane kilka , ale nie będzie ich tak dużo jak do tej pory .

                              Każda chętna osoba cały czas może się zgłaszać na sesje ! 
Postanowiłam próbować nowych rzeczy ,w te wakacje było wiele takich zdjęć . Reportaże , sesja konna i wiele innych ...
Za niedługo zakupie nowy obiektyw , wtedy będzie się działo *.* . A jak na razie zapraszam was do obejrzenia sesji z Martyną i Anastazją .

Mod. Martyna Ziętara , Anastazja Ziętara
Fot. Magdalena Krawczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz