niedziela, 14 sierpnia 2016

NEW AGE

Bardzo czekałam na realizacje sesji na dachu . Zawsze chciałam taką zrobić i w końcu się udało . Stylizacja , którą zaproponowała Ania idealnie wpasowała się do całej sesji . Lata 90 to temat przewodni sesji ...




Chciałam ukazać kontrast , stylizacja wzorowana na lata 90 , a w tle blokowisko  , teraźniejsze miasto . Chociaż nie ukrywam wieżowce w tle był wybudowane w tych latach to jednak miasto bardzo się zmieniło . Nowe drogi , linie tramwajowe , sklepy ...







Jest to również ukazanie wolności młodych , którzy mogą robić co chcą . W przyszłości to oni będą kierowali i rozwijali miasta  , będą rządzić .
Oczywiście każdy będzie inaczej interpretował zdjęcia , ale to może być taka mała wskazówka . Zachęcam wszystkich do obejrzenia reszty zdjęć i komentowania .

Nadchodzący tydzień będzie , mam nadzieje , pełen nowości ^.^ . Zapraszam na mojego instagrama (link) gdzie pojawią się zapowiedzi . Szykuje się pracowity tydzień .


Mod . Ania Łysik
Fot. Magdalena Krawczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz