poniedziałek, 8 sierpnia 2016

SUMMER TIME

Uwielbiam okres wakacji .Wolny chwile poświęcam  robieniu rzeczy na które w roku szkolnym po prostu nie mam czasu ... I takim sposobem w najbliższym czasie pojawi się wiele nowości na blogu , wiele sesji będzie trochę innych , niż do tej pory ...





Teraz , kiedy myślę tylko i wyłącznie o sesji , znacznie więcej ich realizuje . Wiele z nich są inne , staram się trochę eksperymentować ,   nie chcę wpaść w rutynę . 
Zawsze w branży kreatywnej istnieje ryzyko wypalenia się , zawsze się tego boje . Pomimo , że krótko zajmuje się LittleArt (2 lata) , chcę ciągle próbować czegoś innego , udoskonalać się .

W te wakacje realizuje wiele nowych i ciekawych sesji z których się ogromnie ciesze . Efekty zobaczycie oczywiście na blogu i sami ocenicie .


Teraz trochę o sesji ... Julia napisała do mnie dosyć niedawno , ale szybko ustaliłyśmy szczegóły sesji. Trzy różne stylizacje na zdjęciach bardzo mi się podobają , każde jest trochę inne . 
Zaproponowałam zabawę mąką , chociaż dziwnie to brzmi efekty są naprawdę dobre ! Już w kilku sesjach używałam mąki , więc wiedziałam co robię .
Cała sesja strasznie mi się podoba , w niektórych ujęciach jest trochę strasznie , upiornie , a w innych letnia , wesoła . 

Zapraszam was do obejrzenia wszystkich zdjęć i zapraszam do pisania komentarzy pod postem . 
Mod. Julia Wywiał
Fot. Magdalena Krawczyk




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz