niedziela, 31 lipca 2016

SUMMER LIGHT

Ostatnio miałam przyjemność zrobienia sesji Idze . Zdjęcia są letnie pełne słońca , takie podobają mi się najbardziej ... Trochę bawiłam sie ostrością , bo ustawiałam ją ręcznie . Myślę , że wyszło to dobrze,
 



Uważam , że warto szukać czegoś nowego w fotografii , eksperymentować. Ja szczególnie lubię bawić się światłem , ostrością . 
Strasznie podobają mi się zdjęcia , gdzie ostrość jest ustawiona trochę dalej , a na przodzie zdjęcia są obiekty rozmyte . Już od dłuższego czasu staram się tak robić na sesjach . Uważam , że zdjęcie wygląda wtedy nieco inaczej , ciekawiej . 
W wakacyjnych ujęciach najbardziej lubię światło , jest miękkie , delikatne. Fajnie można to wykorzystać do zdjęć . W tej sesji bawiłam się światłem , aby nie na każdym zdjęciu było takie samo.
Oczywiście trzeba uważać na tego rodzaju eksperymenty , bo nie zawsze zdjęcie się uda . Trzeba mieć wielką cierpliwość .

Co do samej sesji....
Z Igą byłam umówiona od dawna na zdjęcia , ale szkoła i brak czasu zrobił swoje. Nie mogłyśmy się po prostu zgrać . Ale w końcu jest <3 .  Miejsce bardzo mnie znanej , jeszcze niedawno bawiłam się tam w podchody , a teraz robię tam sesje :) .

Trudno znaleźć w Częstochowie naprawdę ładne łąki , ale nam się udało !
Trochę kwiatów dodało klimatu wakacyjnego , cały czas poszukuje ładnych miejsc.
 Najładniejsze są najbardziej ukryte .


                       
Wszystkie chętne osoby zapraszam na sesje w sierpniu , trzeba wykorzystać wolny czas i pomysły ^.^. Jestem otwarta na wszelkie pomysły i współprace.                    

Mod. Iga Kubicka
Fot. Magdalena Krawczyk



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz