wtorek, 11 października 2016

FOTOMARATON

Ostatnio brałam udział w fotomaratonie , który odbył się 3-4 września w Częstochowie . W tym roku tematem było " Jasne miasto ". Każdy uczestnik miał za zadnie zrobić fotoreportaż składający się z 8 zdjęć w ciągu 8 godzin. Zdjęcie poniżej pochodzi z fotosprintu odbywającego się w zeszłym roku . Zajęłam wtedy 7 miejsce z całego miasta ( nieźle jak na najmłodsza z najlepszej dziesiątki ) , wtedy wystarczyło dać jedno zdjęcie . Tematem przewodnim były " Emocje miasta"

Fotomaraton 2016 jak dla mnie był większym wyzwaniem , niż fotosprint z roku ubiegłego . Zrobienie spójnego fotoreportażu w ciągu zalednie 8 godzin , jest nie lada wyzwaniem , ale kto powiedział że będzie łatwo . 

W temacie " Jasne miasto " widziałam ludzi cieszących się codziennością , szukających radości w chwilach . Chciałam ukazać proste momenty . Ważny był dla mnie człowiek , jego przeżycia i emocje. Bez względu na wiek.


Mam nadzieje , że również widzicie to na zdjęciach , zapraszam was do obejrzenia wszystkich .

Zachęcam , tych którzy nie widzieli innych postów , do zapoznania się z nimi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz