wtorek, 18 października 2016

NEW EPISODE

Tak jak pisałam w poprzednich postach , postanowiłam zakupić nowy obiektyw ! Z wielką niecierpliwością czekałam na pierwszą sesje z nowym sprzętem . Owy obiektyw to canon EF 50mm f/1.4 USM . 








Spontaniczna sesja z Olą była takim rozeznaniem z czym pracuje. Kupno nowego obiektywu jest dla mnie dużą zmianą , bo daje mi to o wiele więcej możliwości fotograficznych . Pierwsze zdjęcia chciałam zrobić znajomej osobie , przy której nie będę się stresowała. Uczyć się będą oczywiście cały czas , ale muszę "wyczuć" ten obiektyw . 
W planach mam jeszcze parę znajomych sesji i ruszam z nowymi   osobami ! 

 Pogoda nas nie rozpieszczała , ale o dziwo był piękny zachód słońca , który zaskoczył nas obie . Miejsce było mi bardzo dobrze znane , niby zwykłe , ale co przechodzę obok niego w trakcie spaceru jest dla mnie naprawdę piękne i ciekawe . Może jego zwyczajność i prostota sprawiają , że mi się tak podoba . Zresztą Ola również tak sądzi .

Na zdjęciach widać trzy różne miejsca , chciałyśmy urozmaicić zdjęcia , sprawić aby nie był monotonne . 
Mam nadzieje że nowy obiektyw będzie początkiem lepszych zmian .
Zapraszam was do obejrzenia wszystkich zdjęć z sesji .

Mod. Aleksandra Lang
Fot. Magdalena Krawczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz