czwartek, 9 czerwca 2016

SMILE TIME


Coraz więcej słońca i coraz więcej energii <3 Ostatnio coraz więcej osób zgłasza , pyta się mnie o sesje ,  niezmiernie mnie to cieszy . Pierwszy raz od dawna czuje , że to co robię naprawdę się komuś podoba ...





Wiem , że to mnie rozwija , a powiem wam że pomysłów nadal mam dużo :3 . Staram sie zakupić nowy obiektyw , aby zdjęcia były jeszcze lepsze ...


Teraz może trochę o sesji ... Na zdjęcia z Magdą byłam umówiona już od świąt (bożonarodzeniowych!) , ale jakoś nie mogłyśmy ustalić terminu... w sumie nie wiem dlaczego nie wyszło. 


Ale na wiosnę znowu pomyślałyśmy o sesji i wyszło , tylko musiałyśmy czekać na pogodę . 

Pogoda - kolejny ciekawy temat . Sesje zazwyczaj robię w weekendy (Chyba że  są jakieś dni wolne w tygodniu) , przez cały tydzień od poniedziałku do piątku może być 30 stopni , przychodzi weekend i deszcze ... Zawsze mnie to denerwowało , ale w końcu pogoda się zlitowała <3





Mod. Magdalena Klimaszewska
                                  Fot. Magdalena Krawczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz