wtorek, 14 czerwca 2016

FOREVER YOUNG

Postanowiłam opublikować parę zdjęć z sesji z Kingą i Patrykiem  , moja pierwsza sesja z parą <3
Na zdjęciach chciałam ukazać tą prawdziwą miłość . Myślę , że z wiekiem ludzie o niej zapominają...
W młodym wieku robimy wiele rzeczy bardziej i mniej szalonych . Kochamy , bawimy się , nienawidzimy...często nie słusznie .

Na zdjęciach chciałam pokazać tą "dobrą" stronę młodości , czyli prawdziwość uczuć . Gdy postanawiamy stworzyć z kimś związek w wieku 17 lat , nie myślimy czy ten ktoś dobrze zarabia , jest dobrze usytuowany czy ma bogatą rodzinę (oczywiście są wyjątki ) . Po prostu lubimy z tą osobą spędzać czas . Jak zmieniamy zdanie po prostu zrywamy kontakt , bez żadnych konsekwencji . I to jest prawdziwe .

Jednak po pewnym czasie (często w dorosłym życiu) ważne są dla nas "korzyści" np. materialne. Jesteśmy z kimś , bo jest dobrze usytuowany i dzięki niej możemy się wybić . I w tym momencie to już nie jest "prawdziwa" miłość , czy nawet związek . Niech zdarzy się tak , że już dojdziemy na szczyt naszej kariery , zostawiając tak zwane "trupy" za sobą i co mamy ? Nic, bo okaże się , że pół życia zostało za nami a jedyne co mamy to więcej zer na koncie . 
Kończąc moją myśl , sadzę , że życie nie polega tylko i wyłącznie na karierze (która oczywiście też jest ważna) ale na kontakcie z ludźmi , posiadanie wielu super wspomnień z nimi związanych ... Trzeba mieć po prostu umiar do wszystkiego , aby nic nie przegapić w życiu .

Fot. Magdalena Krawczyk
Mod. Kinga Janowska i Patryk Kubiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz