czwartek, 8 grudnia 2016

SECRET



Kolejna odsłona Weroniki ( sesja link ) , tym razem trochę inna. Ostatnia była bajkowa i wszystkie zdj robione były z koniem ( Siwa ) . W tej sesji jest tajemnica i elegancja, a główna modelką jest Weronika.






















Pogoda nam nie dopisywała. W czasie trwania zdjęć padał śnieg, deszcz a nawet grad!
Ale nie powstrzymało nas to i dałyśmy rade. Była to późna jesień co pomogło dodać nutkę tajemnicy.

Kolejna sesja ze zwierzęciem oznacza kolejne wyzwanie. Ostatnia praca z koniem wydawała mi się być trudna, ale porównując je stwierdzam że Siwa to znacznie spokojniejszy koń. Faktem jest że należy do starszych zwierząt i dlatego stosunkowo mało się ruszała i wierciła. Tym razem przyszło mi pracować z młodym i ruchliwym koniem. Ciężko było uchwycić fajny moment bez rozmazania zdjęcia.
Ale chciałam nowych wyzwań to mam... Mam nadzieje że udało mi się ukazać piękno obydwóch modeli. Częściej chciała bym robić takie sesje! Było pracowicie, a sama Weronika swietnie zachowuje się przed obiektywem. Do pozowania podchodzi na luzie, ale stara się też wchodzić w role. Próbuje nowych rzeczy i za to największy szacun!
Zapraszam was do obejrzenia wszystkich zdjęć a kto nie widział również ostatniej sesji z Weronika ( link ).
Mod. Weronika Mastalerz 
Fot. Magdalena Krawczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz