niedziela, 2 lipca 2017

MY FIRST PHOTOBOOK


W ostatnim czasie miałam przyjemność testowania fotoksiążki od firmy Saal-Digital Polska. Stworzenie takiego cudeńka jest niezwykle proste . Ściągnęłam program z ich strony i zabrałam się do projektowania . Aplikacja jest bardzo czytelna, w trakcie projektowania można skorzystać z istniejących szablonów lecz ja postawiłam na pusty szablon i sama tworzyłam układy stron na jakich będą moje zdjęcia. Jedynym problemem było wybranie tych najlepszych zdjęć i ułożenie ich w logiczny sposób - chciałam aby moje pierwsze portfolio było wyjątkowe.






Moja fotoksiążka zawiera 32 matowe strony wymiaru 19x19. Każdy oczywiście może wybrać własne parametry, mi takie w zupełności odpowiadają. Cała książka jest znakomicie zrobiona, kartki w środku są odpowiednio grube a druk idealnie odzwierciedla zdjęcia. Przesyłka przyszła szybko, spodziewałam się dłuższego oczekiwania. Spotkało mnie miłe zaskoczenie. Według mnie jedynym minusem jest forma płatności, ponieważ do wyboru mamy kartę kredytową lub paypal . Nie posiadam ani karty kredytowej ani kontą na PayPalu , więc musiałam dodatkowo je założyć .



To moja pierwsza fotoksiążka, mam nadzieję że nie ostatnia. Uważam , że jest to dobry i ciekawy sposób ukazania swojej pracy. W czasach, gdzie wszystkie prace zapisujemy i oglądamy najczęściej cyfrowo dobrze jest czasami zobaczyć swoją pracę na papierze.

Naprawdę zachęcam wszystkich do stworzenia własnej fotoksiążki jest to niezwykła pamiątka , która zostaje z nami na lata . Dla początkującego fotografa taka forma portfolio bardzo motywuje do dalszej działalności i pracy! Bardzo cieszę się że na półce w albumami fotograficznymi zawitała moja własna fotoksiążka. Jest motywacja !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz