czwartek, 26 stycznia 2017

TRAVEL; MORZE BAŁTYCKIE

Ten post będzie trochę inny niż zazwyczaj bo chcę pokazać wam zdjęcia krajobrazowe i przyrodnicze. W ferie wybrałam sie nad morze i kiedy wszyscy chwalą sie zdjęciami z nart ja pokaże trochę wydm. Jadąc tam nastawiłam sie na tak zwana nudę, tylko morze i to jeszcze w taki mróz. Ale zostałam miłe zaskoczona!





 Bardzo lubię przyrodę i wszystko co z nią związane. Poczytałam i znalazłam naprawdę magiczne miejsca. I tak powstała seria zdjeć krajobrazowych przedstawiających morze zima. Gdyby ktoś wybierał sie w okolice Słupska, w sezonie zimowym i chce atrakcyjnie spędzić czas mam coś ciekawego.

ORŁOWO

 Na Gdyńskiej plaży (Orłowo-ul.orłowska) znajduje sie niesamowity, i moim zdaniem warty zobaczenia, klif. Polecam długi spacer wzdłuż plaży a pózniej wizytę na molo. Obok znajduje sie kawiarnia gdzie można napić się
gorącej herbaty.




AQUARIUM
 to miejsce ciekawe i edukacyjne, gdzie możemy podziwiać wiele różnych okazów ryb, płazów i innych morskich stworzeń. Dobry punkt aby odmrozić sie po spacerze na plaży. 


SŁOWIŃSKI PARK NARODOWY
 Dla mnie przystanek obowiązkowy! Niesamowite zimowe krajobrazy i spotkanie z dzika natura. Bardzo sie cieszę że miejsca takie jak to sa pielęgnowane i przede wszystkim zostawione leśnym zwierzętom, bez szkodliwej działalności człowieka. Możecie sadzić że jest to las jak każdy inny, ale według mnie jest naprawdę niesamowity.


Oprócz tych paru punktów można zwiedzić centra miast takich jak Gdynia czy Słupsk czy pobawić sie w aquaparkach. Mam nadzieje że zdjęcia podróżnicze będą wam się podobać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz