wtorek, 8 listopada 2016

ISPIRATIONS


W tym poście chciałam napisać parę słów o moich inspiracjach .
Kto działa w branży artystycznej wie, że nie zawsze ma się na wszystko pomysły.
Tak jest również z fotografia. Staram się aby każda sesja była inna i posiadała coś wyjątkowego. Pisałam już wcześniej , że boje się wygasnąć.  Na szczęście jak na razie mi to nie grozi , mam aż za dużo pomysłów.


Problem robi się kiedy zgłasza się do mnie osoba i mniej więcej wie czego chce. Moim zadaniem jest ulepszyć ten pomysł tak aby zadowalał obie strony. Na przykład  w okresie jesiennym często robię sesje na łące, ale jak zgłasza się kolejna osoba i chce takiej samej sesji jak te które robiłam już  kilka razy... Przecież nie napisze jej " wybacz ale juz limit zdjęć na łące skończony ". Wtedy muszę wymyślać coś innego aby nie wpaść w rutynę. Często czerpie inspiracje z instagrama (link).


 Wiele naprawdę ciekawych artystów wrzuca tam swoje prace. Ostatnio korzystam z pinterest u (link) , wygląda on nieco inaczej niż instagram , ale korzystam z niego z tego samego powodu.


Musimy również odróżniać czerpanie inspiracji od plagiatu i kopiowaniu. Nie mogłabym zrobić dokładniej takiej pracy jak ktoś inny , nawet jak prawdopodobnie mieszka na drugiej półkuli Ziemi . Na podstawie ich zdjęć wymyślam swoje pomysły. Polecam to każdemu !
Teraz trochę o sesji , było zimno i wietrznie ale co poradzić , taka piękna jesień . Ale uważam że efekty sesji są naprawdę świetne ! Stresowałam się trochę bo pracowałam z nowym obiektywem przy obcych ludziach , niepewność nie wchodziła w grę. Nie mogłam jak przy sesji z Kinga czy Ola mówić " a poczekaj zobaczę co się stanie jak zrobię to ..." . Pomimo tego sesja zleciała mi bardzo przyjemnie.

Pozowały mi Milena i Weronika , w tym poście możecie zobaczyć Milenę . Post z Weroniką ukaże się już niedługo !
Serdecznie zapraszam was do obejrzenia wszystkich zdjęć z sesji .

Fot . Magdalena Krawczyk
Mod. Milena Dziedzina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz