niedziela, 30 października 2016

DIFFERENT COLOURS




Sesja
z Kingą była kolejną lekcją na której uczyłam się pracować z nowym obiektywem .Postanowiłyśmy na trochę inna jesienna odsłonę , bez liści , drzew ale w streetowym stylu .









Mam nadzieje że tak jak mi , wam również się zdjęcia podobają . Wkrótce ( jak tylko pogoda pozwoli ) będę publikowała więcej nowych sesji , bo zapowiada się pracowicie !
W okresie jesienno zimowym chciałabym publikować też starsze sesje , których cząstkę mogliście zobaczyć na Facebook u i które uważam za godne zobaczenia w całości .
Mam też parę zdjęć podróżniczych które były by fotorelacją z Pragi . Pokażę wam na nich parę mniej znanych miejsc które są warte zwiedzenia . Mam nadzieje że wam się spodoba !

Tymczasem zapraszam was do obejrzenia całej sesji z Kingą .


Mod. Kinga Janowska
Fot. Magdalena Krawczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz