środa, 24 sierpnia 2016

BLACK SWAN

Tą sesje chciałam pokazać w całości w czerni i bieli . Mam pewien sentyment do ukazywania tańca lub sportu w tych kolorach .  Maja i ja tańczymy w jednym zespole (ona uczęszcza do grupy młodszej) , łączy nas ta sama pasja- taniec . I o nim troche opowiem razem z Mają .





Zapytałam Maje o taniec , czym dla niej jest . Odpowiedziała , że poświęca mu cały swój wolny czas  i gdy słyszy muzykę nie może się od niego powstrzymać. Nie wyobraża sobie życia bez tańca, a jej marzeniem jest wystąpić na scenie na brodaway ' u .

Pomocna była dla nas Oliwia , siostra Mai , która pomagała przy rozciąganiu i wymyślaniu póz . Krótki backstage zobaczycie pod koniec posta , a tymczasem zapraszam was do obejrzenia i komentowania zdjęć :)




Mod. Maja Pawlak 
Fot. Magdalena Krawczyk
Pomoc . Oliwia Pawlak

Backstage :


Zapraszam na moje portale społecznościowe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz