wtorek, 26 lipca 2016

WORK OUT

Ostatnio znowu miałam przyjemność pracowania z Magdą , ale tym razem sesja była zupełnie inna (link do poprzedniej sesji z Magdą ). Zdjęcia sportowe - coś co jest dla mnie niezwykle ważne , trochę ruchu .




Na początku trochę o sesji . Już na pierwszym spotkaniu Magda powiedziała , że będzie chciała dwie sesje w tym sportową . Długo myślałyśmy nad odpowiednim miejscem i w końcu znalazłyśmy , stadion . Ludzie zarządzający tym obiektem okazali się bardzo mili i od razu , bez problemu zgodzili się nam go udostępnić .


Powiem szczerze , że ostatni raz byłam na tym stadionie ( stadion włókniarza w Częstochowie ) kiedy miałam może 10 lat , ale od tego czasu naprawdę się zmienił . Myślę że podoba wam się cała kompozycja zdjęć :)
























Teraz trochę o sporcie . Już w podstawówce chodziłam 3 razy w tygodniu na basen , kochałam rower i taniec . W sumie od tego się zaczęło. Od zawsze byłam dosyć ruchliwym dzieckiem , więc mogłam się wyszaleć .


W gimnazjum zaczęłam traktować sport jako coś więcej . Doszła dieta , więcej ćwiczeń , treningów ...  I staram się to utrzymywać do dziś .



Nie robię tego bo chce schudnąć lub pochwalić się zdjęciem na insta , po prostu lepiej się czuje . I polecam to każdemu , znaleźć coś dla siebie i to robić .



 Po ćwiczeniach o wiele lepiej jest mi się uczyć ... Po szkole przychodzę do domu zjem coś i idę na rolki , przychodzę i zaczynam odrabiać lekcje . Może wydaje się to dziwne bo nie odpoczywam , ale to dla mnie jest forma odpoczynku .



Oczywiście trzeba robić to z głową , ja niestety zaczęłam źle ... Odkąd mam psa , biegałam z nim co wieczór , po całym dniu zawsze " wybiegałam " wszystkie złe emocje . Niestety biegałam w złym obuwiu i obciążałam kolano . Dodając inne moje aktywności fizyczne takie jak taniec , basen , rower i rolki , kolano nie wytrzymało . I tak robi się kontuzja . Więc zawsze jak zaczynacie coś robić , róbcie to z głową .







Sport polecam każdemu , nie trzeba to robić profesjonalnie ale po prostu dla własnej przyjemności i zdrowia .







Mod. Magda Żak
Fot. Magdalena Krawczyk







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz