poniedziałek, 11 lipca 2016

Street Style

Sesje z Patrycją , wykonywałam dosyć dawno , ale kiedyś trzeba opublikować ! Sesja trochę taneczna i kolorowa <3 Chciałam się bardziej skupić na - streetArt .






Graffiti  kojarzy nam się zwykle z głupimi napisami na murach , ale coraz częściej , zwłaszcza w dużych miastach , zamienia się w naprawdę piękną sztukę.
W Częstochowie jest zdecydowanie za mało takich dzieł .




Uwielbiam idąc ulicą odkrywać takie malowidła . Dają miastu klimat  .


























Byłam ostatnio w Chorwacji i spotkałam sie z naprawdę dobrymi rysunkami , jak można to tak ująć , na murach . Jeżeli ktoś śledzi mojego instagrama , udostępniłam tam jedno zdjęcie takiego StreetArt , ale tutaj macie parę innych :
























O samej sesji pisząc ... Przebiegła bardzo  pozytywnie . Patrycja wchodziła na mury ( a nie zawsze było łatwo) ale czego się dla zdjęć nie robi <3 Miejsce może znane , może nie , ale ukryte . Chętnych zapraszam na zwiedzanie Częstochowy a zwłaszcza ciekawych miejsc w alejach .





Fot. Magdalena Krawczyk

Mod. Patrycja Podlejska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz