czwartek, 28 lipca 2016

OLD CITY






Sesje z Kasią robiłyśmy dosyć dawno , co można zobaczyć po pogodzie na zdjęciach . Jednak bardzo podobają mi się ujęcia i cała sesja , więc postanowiłam pokazać wam trochę więcej ...







Szczególnie podoba mi się miejsce sesji , zawsze chciałam tam zrobić zdjęcia . Cmentarzysko 
pociągów w Częstochowie .


Przypomina trochę opuszczone miasto , lubię takie klimaty ...


Długo mi zajęło znalezienie opuszczonego miejsca , które na dodatek byłoby dostępne . W Częstochowie nie brakuje starych miejsc , ale często należą do osób prywatnych , lub grożą zawaleniem..

A szkoda , bo wiele z tych miejsc jest naprawdę pięknych i wystarczyłoby o nie po prostu zadbać.

Nie przeciągając , zapraszam was do obejrzenia i komentowania zdjęć z Kasią .


Mod.
Kasia Litwin

Fot.
Magdalena Krawczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz