środa, 15 czerwca 2016

POSITIVE ENERGY

Ostatnio miałam przyjemność spotkać się z Magda , efekty są naprawdę niesamowite. Pogoda nam dopisała , a sama modelka była przygotowana na wszystko <3

























Magda zaraziła mnie pozytywnym myśleniem . Już od początku sesji byłam trochę niezadowolona z miejsca bo maki które miały być na miejscu , ścięto . Powiedziała wtedy do mnie "I tak będzie dobrze , ładnie jest dookoła" .























Uważam , że każdy powinien mieć tyle pozytywnej energii , bądź chociaż połowę . Życie jest za krótkie , aby się smucić , a przecież po każdej złej chwili , nadejdzie ta lepsza .





Wiem , że o wiele łatwiej jest o tym pisać , niż to wykonywać. Ale każdy z nas powinien chociaż spróbować , kto powiedział że będzie łatwo ?




Kończąc moją myśl , chciałabym zaprosić wszystkich do obejrzenia pięknych zdjęć z Magda , których jest bardzo dużo...
























Fot. Magdalena Krawczyk  


Mod. Magdalena Żak







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz